به گزارش یزدفردا: محمد دهقان بنادکی در این بازدید از نحوه عملکرد مدیران و پرسنل اداره در زمینه نظم اداری، مشکلات و کم و کاستیهای ادارات، برخورد با مراجعان و میزان رضایتمندی ارباب رجوع اطلاع یافت.
وی هدف از این بازدیدهای سرزده را ارزیابی نقاط قوت و ضعف بخشهای مختلف خدمات دهی ادارات دولتی و آگاهی از مشکلات عنوان کرد.
فرماندار مهریز تکریم حقوق ارباب رجوع را اولویت اول همه ادارات باری بهبود خدمات رسانی به مردم شهرستان دانست.
وی تصریح کرد:این بازدیدها به صورت سرزده و همچنین با هماهنگی در قالب تیمهای تخصصی ادامه خواهد داشت و در صورت کم کاری و نارضایتی به ارباب رجوع تذکر و در صورت لزوم برخورد قانونی انجام خواهد گرفت.
- نویسنده : یزدفردا
- منبع خبر : خبرگزاری فردا
پنجشنبه 16,ژانویه,2025